خدایا پوزش!!!


بی کسی

design ✘ mail ✘ profile ✘ home


 خدایا از تو پوزش می‌طلبم!

 

 



اَللَّهُمَّ اِنّى اَعْتَذِرُ اِلَیْکَ مِنْ مَظْلُومٍ ظُلِمَ بِحَضْرَتى فَلَمْ اَنْصُرْهُ،

وَ مِنْ مَعْرُوفٍ اُسْدِىَ اِلَىَّ فَلَمْ اَشْکُرْهُ،

وَ مِنْ مُسىءٍ اعْتَذَرَ اِلَىَّ فَلَمْ اَعْذِرْهُ،

وَ مَنْ ذىفاقَةٍ سَئَلَنى فَلَمْ اُوثِرْهُ، وَ مِنْ حَقِّ ذى حَقٍّ لَزِمَنى لِمُؤْمِنٍ فَلَمْ اُوَفِّرْهُ،

وَ مِنْ عَیْبِ مُؤْمِنٍ ظَهَرَ لى فَلَمْ اَسْتُرْهُ،

وَ مِنْ کُلِّ اِثْمٍ عَرَضَ لى فَلَمْ اَهْجُرْهُ. اَعْتَذِرُ اِلَیْکَ -یا اِلهى - مِنْهُنَّ

وَ مِنْ نَظآئِرِهِنَاِعْتِذارَ نَدامَةٍ یَکُونُ واعِظاً لِما بَیْنَ یَدَىَّ مِنْ اَشْباهِهِنَّ، فَصَلِّ 

عَلى مُحَمَّدٍ وَالِهِ، وَاجْعَلْ نَدامَتى عَلى ما وَقَعْتُ فیهِ مِنَ الزَّلاَّتِ،

وَ عَزْمى عَلى تَرْکِ مایَعْرِضُ لى مِنَالسَّیِّئاتِ تَوْبَةً تُوجِبُ لى مَحَبَّتَکَ، یا مُحِبَّ التَّوَّابینَ.



بار خدایا به پیشگاهت عذر خواهم در حق ستمدیدهاى که در حضور من بر او ستم رفته و من یاریش ننمودم،
و از احسانى که در حقّم شده و شکرش را بجا نیاوردهام،
و از بد کنندهاى که از من پوزش خواسته و عذرش را نپذیرفته‌ام،
و از فقیرى که از من حاجت خواسته و من خواست او را بر خواست خود ترجیح ندادهام،
و از حقّ مؤمن حق دارى که بر عهدهام مانده و آن را ادا ننمودهام،
و از عیب مؤمنى که بر من آشکار گشته و آن را نپوشاندهام،
و از هر معصیتى که برایم پیش آمده و از آن دورى نجستم.
بار الها از همه آنها و از آنچه مانند آنهاست از حضرتت با دل آکنده از پشیمانى عذر میخواهم، عذرى که مرا در آینده از نظایر آنچه بر من گذشت بازدارد، پس بر محمد و آلش درود فرست، و پشیمانیم را بر لغزشهایى که گرفتارشان شدهام، و تصمیم را بر ترک گناهانى که برایم پیش آیند توبهاى قرار ده که برایم موجب عشق تو گردد، اى دوستدار توبه کنندگان.

 



نظرات شما عزیزان:

نیلوفر
ساعت15:00---19 مهر 1391
سلام بهت سرزدم
بیا وبمو ببین،عرفـــــــــــــــــــــا ن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
+ شنبه 21 مرداد 1391برچسب:,| 18:22|شیوا|